מהן מרכזיות טלפון ולמה הן משמשות?
מרכזיה הינה מערכת המיועדת לקשר חלקים שונים, במערכת הטלפונית, כדי לקיים שיחה.
כיום, בשונה מהעבר, המרכזייה עושה שימוש באלגוריתמים אוטומטיים, לקשר ולהכווין שיחות טלפון, מבלי צורך להיעזר במרכזנית.
המרכזיות כיום, כוללות פונקציות רבות, המשפרות את חוויית הלקוח ושביעות רצונו, ומעלים את תודעת השירות.
מובילים את בטיחות האש בישראל עם שירות 360° בפריסה ארצית.
סיוע אקטיבי
מול הרשויות
מערכות איכות
שיוצרות פחות תקלות
איש קשר צמוד
לניהול שוטף
בטיחות אש
360°
בין לקוחותינו
התייעצו עם חברת בטיחות אש מוסמכת ומנוסה:
סוגי מרכזיות
קיימים שלושה סוגי מרכזיות:
מרכזיה עסקית
מרכזיה מובנית בבניין, ומתוחזקת על ידי הצוות העסקי. כל השיחות היוצאות והנכנסות, עוברות דרך מתקן קטן, ומנותבים באמצעות תוכנה, לטלפונים של צוות העובדים.
יתרונות:
- שליטה מלאה
- אין תלות בצד ג’
- אין תוספת עלות לקווים נוספים
- עלות תפעול נמוכה
חסרונות:
- עלויות התקנה גבוהות
- מצריך תמיכה טכנית בעלות או הכשרה
- חומרה מתיישנת
מרכזית IP
השירות מושכר מצד ג’. תכנות המערכת נכללים בעלויות דמי מנוי, לרוב על פי כמות המשתמשים. השרות כולל אחריות ושדרוגים.
יתרונות:
- תמיכה טכנית
- חומרה משודרגת
- עלות קטנה מראש
- עלות לפי משתמש
חסרונות:
- חלק מהשרות מחוץ לשליטה
- ככל שיש יותר משתמשים, העלות גדלה
מרכזיה בענן:
הציוד איננו פיזי, והשירות מסופק על ידי צד ג’ ובעלות זולה, אך אינו מומלץ לחברות גדולות.
יתרונות:
- עלות כניסה זולה
- תפקוד מרשים ביותר עבור חברות קטנות
חסרונות:
- התקשורת בענן, פחות אמינה.
היי כאן ניר, מתי נוח שאחזור אליך?
היי כאן ניר,
מתי נוח שאחזור אליך?
לקבלת שירות,
השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר:
לקבלת שירות
השאירו פרטים, ואנו ניצור איתכם קשר:
מובילים את בטיחות האש בישראל
מובילים את בטיחות האש בישראל
לשיחת ייעוץ ללא עלות, השאירו פרטים.
לשיחת ייעוץ ללא עלות, השאירו פרטים:
פונקציות המרכזייה
מרכזיות כוללות פונקציות “מגניבות” למדי, שיכולים להיות לתועלת בעסקים ואף להפחית בכוח אדם.
למשל, מרכזיה אלקטרונית, המאפשרת השארת הודעות, אך גם משמשת כנתב שיחות.
שיחות נכנסות, אותן ניתן לנהל כמו, להחזיק על הקו, להקליט, לספק מידע מוקלט וכו’.
שיחות יוצאות באמצעות תזכורות, “נודניק”, קביעת שיחות מתוזמנות וכו’.
שיחות אוטומטיות, היא פונקציה נוספת, שעושים בה שימוש, בחברות גדולות, כאשר מתמודדים עם כמות שיחות גדולה ביותר.
חייגן, המשמש כמות גדולה של שיחות יוצאות, בעיקר במכירות. ניתן להעלות מספרי טלפון, ברשימה למערכת, וכל פעם שמתפנים משיחה, החייגן מקשר לשיחה הבאה.
מרכזיית טלפונים ביתית
הסברה הרווחת, שמרכזיות משמשות עסקים, מה שנכון, אלא שפונקציות רבות, בהחלט יכולות לשרת את הצרכים הפרטיים, שלנו בבית.
המרכזייה מאפשרת להעביר שיחה נכנסת, לבן משפחה אחר, הנמצא במקום אחר בבית. שמיש בעיקר כשמדובר בבית גדול מאוד.
המרכזייה הביתית, יכולה להיות מקושרת גם לשער או לדלת, כך שבאמצעות שיחת טלפון, ניתן לאשר כניסה לבית, או פתיחת הדלת או השער. גם מצלמה יכולה להיות מקושרת לפעולה זו.
סוגי מרכזיות ביתיות
המרכזייה הרגילה, יכולה לספק צרכים בסיסיים ויותר, אך מרכזיית IP, כוללת שכלולים והרחבות.
המרכזיות יכולות להיות שולחניות, אלחוטיות, סלולריות, באמצעות טבלט ועוד.
המרכזיות יכולות להיות ממוקמות בכל מקום בבית, שיש בו נקודות תקשורת מרובות, והן יכולות להיות יעילות, בכל גודל של בית, ולא רק בבתים גדולים.
ההתקנה יחסית פשוטה, והמערכת אינה זקוקה למקום רב. קיים מגוון של מרכזיות, בכל עלות ולכל צורך.
האחריות הבסיסית של מרכזייה, לקבל שיחות ולהכווין אותן ליעד המתאים. המרכזייה מכילה תוכנה המבצעת את קבלת השיחות.
לאורך השנים, המערכות השתכללו, בכדי לתת מענים נוספים, לצרכים שונים שרק מתווספים, ככל שהטכנולוגיה מתפתחת.
חברת מנע אש בע”מ, עומדת במרכז הטכנולוגיה, ומשווקת את המוצרים שהם “הצעקה האחרונה” בתחום, והיא עם אצבע על הדופק ומעודכנת בכל חידוש, לטובת לקוחותיה.